Photobucket
Photobucket

Saturday, November 27, 2010

EVONCHOW
SOUR酸梅
RABBYCHENG
SWEET甜甜圈
EWATAN
SPICY辣椒
CATRINELOKE
BITTER苦瓜

FavouriteForever
 ♥
酸甜苦辣
 ♥
都是
一致
MY VIP BBF ,
You should remember we are forever BBF !
We LOVE each other
We CARE & HELP each other
We PROTECT each other
We TRUST each other
We DONT BLUFF each other
We are TRUE HEART to be your friend !
Even if we don't have contact already ,
But Our heart still got urs place !
Thanks for sour , sweet and spicy  ♥
I'm glad to know you 3
I'm pleasured ro be your BBF
So ..
Baby ..
我们永远都是在一起的 ♥
就算失去联络
我,苦苦
希望你们永远幸福快乐
谁敢抢我姐妹的幸福
我会让他们知道我的脾气
也谢谢你们
在我最困难时
在我最痛苦,最无法站起来面对我会有病时,
给我的鼓励
给我的支持
给我的关心
给我的 ♥
我这一辈子都忘部了
尤其,辣辣你...说的每一句弄到我哭了
如果我失忆,
你说,会每天跑去我家说回我们的回忆直到我想起你们
酸酸你说的..你是我们的苦苦,苦苦是勇敢地面对一切,而不是weak的
你一直说了我好多以前的苦苦的事..
甜甜虽然你没说什么..
但我拥有你这个甜甜圈
心都甜了
放心宝贝们
我已经没事了
我还好好的
我 ♥你们
能拥有你们是我的骄傲
谢谢上帝
派了酸甜辣,炫给我 ♥
让我知道
其实
这世界上
也有真心的爱情友情!
我一定会好好珍惜这一切!

No comments:

Post a Comment